July 30, 2020
"Cu 17 dealeri, Suzuki România a înregistrat o creştere a vânzărilor cu 31% în 2015, numărul total de vehicule Suzuki înmatriculate în România fiind de 1.135 de unităţi, comparativ cu 865 de unităţi în 2014. “Lansarea noului model Vitara, politica globală a mărcii, calitatea noilor şi implicarea totală a dealerilor noştri au dus la o creştere a vânzărilor în 2015, iar acest trend continuă şi în 2016. Una din priorităţile mărcii în România este crearea unei reţele de dealeri care să acopere toate zonele ţării şi sunt încăntat că anul acesta am reuşit să atragem alături de noi o serie de parteneri puternici care ne vor ajuta să ne consolidăm poziţia de piaţă şi să oferim clienţilor noştri servicii şi produse de calitate”, a spus Alin Radu, director general Suzuki România.
Strategia Suzuki România a avut la bază o dezvoltare continuă a reţelei de dealeri şi dezvoltarea campaniilor promoţionale şi a serviciilor adoptate pieţei din România, astfel că începând din această săptămână, Suzuki România va avea două noi reprezentanţe, Autohaus Huber în Deva şi ATP Motors RO în Baia Mare, care se adaugă astfel celor 17 dealeri existenţi în acest moment. Ambele reprezentanţe vor fi dealership-uri 3S: Sales, Service, Spare&Parts.
“Cu un program ambiţios pentru următorii ani, cu o serie de modele noi care se vor lansa în perioada următoare şi cu o gamă apreciată de clienţii din România, Suzuki este un brand care are un potenţial foarte mare de creştere. Avem acum doi noi parteneri în Transilvania şi cu siguranţă este un beneficiu important pentru marcă”, a continuat Alin Radu, director general Suzuki România.
Reprezentanţa Autohaus Huber din Deva este situată în Calea Hunedoarei nr. 1A (Sântuhalm), ia reprezentanţa ATP Motors RO în Baia Mare pe Bulevardul Bucureşti, nr. 65. În cele două showroom-uri sunt expuse toate modelele comercializate de Suzuki în România - Vitara, S-Cross, Celerio, Swift şi Jimny, iar noii parteneri oferă şi servicii post – vânzare, prin service-uri moderne autorizate şi dotate conform standardelor recomandate de producător.
“Piaţa auto este în uşoară creştere şi am considerat că este un moment oportun pentru a ne mări portofoliul. Investiţia noastră este una în viitor şi consider că această marcă are un potenţial mare şi mă bucur că putem contribui la creşterea reţelei în zona centrală a ţării”, a declarat Andreas Huber, AUTOHAUS HUBER.
“Planurile ambiţioase ale mărcii pentru următorii ani, portofoliul interesant de vehicule şi potenţialul de creştere în România au fost tot atâtea motive care au dus la deschiderea acestui showroom. Experienţa noastră se completează perfect cu imaginea mărcii Suzuki şi sunt convins că împreună vom avea succes pe termen lung”, a spus Mircea Cirţ, ATP Motors RO.
“Modelele Suzuki oferă invariabil un raport preţ/calitate care le asigură statutul de investiţie inteligentă. La fel de importante sunt caracterul dinamic al maşinilor Suzuki, calitatea, eficienţa şi designul atractiv. Împreună, toate aceste atribute stau la baza puterii de fidelizare tipică Suzuki. Nu întâmplător, sloganul mărcii este în prezent „Way of Life”, în traducere libera „un stil de viaţă”. De altfel, la farmecul modelelor Suzuki se adaugă faptul că fiabilitatea acestora este dublată de o politică de garanţie foarte confortabilă pentru clienţi. De la un standard de garanţie de 3 ani sau 100.000 de kilometri, se poate ajunge la beneficii precum 5 ani de garanţie fără limită de kilometri. Acest lucru este posibil mulţumită strategiilor elaborate de dealeri sub coordonarea Suzuki România”, a mai precizat Alin Radu.
Suzuki România a început anul cu o creştere de 325% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2015. Astfel, conform datelor emise de DRPCIV pe primele 4 luni ale anului, s-au comercializat 426 de unităţi, (Vitara 293 unităţi, S Cross 81 unităţi, Swift 26 unităţi, Celerio 16 unităţi, Jimny 10 unităţi), iar cota de piaţă a mărcii este de 1,9 %."