Campaniile de rechemare îmbunătățesc fiabilitatea vehiculelor și măresc satisfacția clienților.
Vă recomandăm să vizitați reprezentantul dumneavoastră Suzuki autorizat în vederea executării lucrărilor necesare de mentenanță și verificări. Prin menținerea contactului cu reprezentantul sau atelierul autorizat ales de dumneavoastră după cumpărarea vehiculului, puteți fi sigur că nu pierdeți informații importante sau oferte speciale.
Starea vehiculului tău influențează confortul și experiența de condus. Iar satisfacția ta este prioritatea noastră.
Bucură-te de vehiculul tău la potențial maxim!
Modele rechemate:
Suzuki A2L310 Swift, A2L414 Swift Sport, A1K310 Baleno, APK310/APK414 Vitara, AKK310/AKK414 S-Cross
Campania are ca scop evitarea eventualei blocări a supapei de control a pompei de vacuum care poate necesita un efort mai mare de apăsare a pedalei de frână;
Vă rugăm să țineți cont că nivelul de încărcare al activității de service poate fi crescut, iar obținerea unui răspuns poate dura mai mult și programarea în service se va putea efectua mai târziu decât am estimat.
Modele rechemate:
Vitara fabricat în perioda 19 ianuarie 2015 - 19 iunie 2018
SX4 S-Cross fabricat în perioada 12 iunie 2015 – 11 iunie 2018
Actualizarea softului este gratuită și durează aproximativ 40 de minute.
Această versiune va îmbunătăți emisiile în timpul utilizării.
ACESTEA SUNT O SELECŢIE A CAMPANIILOR DE RECHEMARE ACTIVE CU CELE MAI MULTE VEHICULE AFECTATE. AUTOVEHICULUL DUMNEAVOASTRĂ POATE FI AFECTAT ŞI DE ALTE CAMPANII DE RECHEMARE SAU SERVICE. PUTEŢI VERIFICA LISTA CAMPANIILOR DISPONIBILE AICI SAU PUTEŢI CONTACTA DEALERUL DVS. SUZUKI
SOFTWARE
Primești ultimele actualizări de software pentru vehiculul tău
SIGURANȚĂ
Sporim siguranța vehiculului tău Suzuki prin ajustările necesare
FIABILITATE
Un vehicul cu software și echipamente la zi are o durată mai lungă de viață.
ANGAJAMENT PENTRU ASIGURAREA CALITĂȚII
Înlocuim echipamentele care au nevoie de îmbunătățiri
Pentru a afla dacă vehiculul tău este implicat într-o campanie de rechemare, te rugăm să dai click pe butonul "VERIFICĂ" de mai jos și să introduci numărul de identificare VIN al vehiculului tău pentru a iniția o interogare. Dacă vehiculul tău este implicat într-o campanie deschisă de rechemare, poți lua legătura cu un atelier Suzuki autorizat folosind formularul pentru programare de mai jos.
Vă rugăm să rețineți că datele de verificare ale campaniei de rechemare sunt cele disponibile la momentul interogării. Astfel, lista vehiculelor implicate poate fi actualizată periodic. Lista de verificare a campaniei de rechemare online este în mod normal disponibilă continuu 24/7. Cu toate acestea, Magyar Suzuki Zrt. nu este responsabilă pentru întreruperi care pot surveni datorită accesului la internet sau a sistemelor informatice, sau pentru orice consecințe ale acestora. Magyar Suzuki Zrt. întotdeauna informează proprietarii vehiculelor implicate în campanii de rechemare. Cu toate acestea, vă recomandăm să verificați regulat dacă vehiculul dumneavoastră este implicat în vreo campanie de rechemare.
UNDE GĂSESC NUMĂRUL DE IDENTIFICARE VIN?
Actulizarea se face GRATUIT
Programare prin telefon sau e-mail la dealerii Suzuki
Acte necesare: carnetul de garanție și evidența de service
Doar la reprezentanții autorizați Suzuki
Aceasta depinde de modelul și natura rechemarii în service. Dealerul dumneavoastră Suzuki vă va informa despre timpul estimat de lucru la vehiculul dumneavoastră. Dacă apar circumstanțe neprevăzute, reparația poate dura mai mult decât era planificat inițial, însă dealerul dumneavoastră vă va informa corespunzător.
O rechemare este o acțiune solicitată de către producător pentru a aborda o posibilă problemă cu privire la siguranța unui produs. Pot fi rechemate tot felul de produse, cum ar fi alimente, jucării, produse electrice și unelte. În fiecare an, milioane de mașini sunt rechemate de mulți producători din tot felul de motive. Suzuki nu face excepție.
VIN înseamnă Vehicle Identification Number (număr de identificare a vehiculului). Acest număr este atribuit vehiculului de către Producător. Numărul VIN constă din 17 caractere, fiind format din litere și cifre. Numărul VIN poate fi găsit cel mai adesea pe plăcuța de identificare, care se află sub capota mașinii sau poate fi vizibil prin parbrizul vehiculului. Un alt loc în care poate fi localizat VIN-ul este pe stâlpul din stânga șoferului. Puteți localiza Numărul de identificare a vehiculului (VIN) și în Certificatul de Înmatriculare emis de către autorități.
Puteți află folosind Suzuki Recall Checker aici
Tot ce aveți nevoie este numărul de identificare a vehiculului (VIN).
Vehiculele afectate de rechemările în service rareori trebuie să nu mai fie conduse. În eventualitatea puțin probabilă, veți fi contactat de către service-ul dumneavoastră Suzuki pentru a vă comunica acest lucru.
Dacă ați fost notificat de către dealerul dumneavoastră Suzuki sau ați introdus numărul VIN al vehiculului dvs. și ați descoperit că există o campanie de rechemare pentru vehiculul dvs., este posibil să vă întrebați ce urmează. Vestea bună este că tot ce trebuie să faceți este să urmați acești pași simpli pentru a vă verifica și repara vehiculul (dacă este cazul) în conformitate cu rechemarea:
Relaxați-vă: primirea unei notificări despre rechemarea în service a vehiculului pe care îl conduceți poate fi o experiență stresantă, însă nu trebuie să aveți motive de îngrijorare. Deși o rechemare exprimă o posibilă problema de calitate a unui vehicul, în cazul Suzuki, dorim să demonstrăm preocuparea continuă a producătorului pentru siguranță dumneavoastră și că sunteți pe cale de a primi cu titlu gratuit, verificările și/sau reparațiile de care are nevoie vehiculul dumneavoastră pentru a îndeplini standardele de calitate și siguranță Suzuki.
Citiți notificarea atent: informarea pe care o trimite dealerul dumneavoastră Suzuki atunci când Producătorul emite o campanie de rechemare este o resursă valoroasă. Vă va explica ce piese sunt posibil afectate, de ce este emisă rechemarea și care sunt pașii de urmat pentru a vă verifică și repara vehiculul. Vor fi disponibile informații despre locațiile service-urilor autorizate Suzuki și despre urgența aplicării campaniei, pentru a vă ajută să luați o decizie în siguranță.
Căutați indicatori: după ce ați citit notificarea de rechemare, vă recomandăm să vă examinați vehiculul pentru a identifica semnele de avertizare menționate în rechemare. În unele cazuri de rechemare, pot există indicatori care arată dacă vehiculul dumneavoastră prezintă un risc ridicat sau nu, ceea ce vă permite să luați o decizie corecta atunci când programați vehiculul și vă deplasați la service-ul Suzuki.
Contactați service-ul dumneavoastră Suzuki: cel mai important pas în orice rechemare a unui vehicul este să faceți o programare
Producătorul Suzuki va acoperi costurile aferente pieselor și manoperei legate de campania de rechemarea în service.
În acest caz, am aprecia foarte mult dacă ne puteți informa prin completarea formularului disponibil
AICI