Sistemul Mild Hybrid de 12V, disponibil pe Suzuki Swift și Ignis este compus dintr-un starter-generator (ISG) și o baterie Li-On de 10Ah. Cele două componente oferă asistență motorului termic pentru o mai bună economie de combustibil.
Sistemul Plug-In Hybrid, disponibil pe Suzuki Across oferă economie de combustibil fără egal, emisii scăzute de CO2 și demaraj excelent. În mod obișnuit, sistemul de propulsie al vehiculul este asigurat de un motor electric (echivalentul unui motor convențional de 2.0 litri), care oferă un demaraj puternic și un cuplu amplu la turații joase. Un motor puternic de 2.5 litri încarcă bateria, asistă motorul electric în funcție de starea bateriei și contribuie la un demaraj exaltant la viteze mari. Bateria de mare putere poate fi încărcată rapid acasă sau la o stație de încărcare.
Sistemul Hybrid de 48V, disponibil pe Vitara, SX4 S-Cross și Swift Sport este cel mai avansat sistem Mild Hybrid din gama Suzuki. Acesta are principii de funcționare similare cu sistemul de 12V și își păstrează calitatea de a fi ușor, toate componentelor sale cântărind mai puțin de 15 kilograme. Cu toate acestea, este mai puternic, fiind alcătuit dintr-un acumulator litiu-ion de 48 V, un generator de pornire integrat (cunoscut ca ISG) și un convertizor 48V-12V (DC/DC) pentru a alimenta componentele care necesită o tensiune mai mică: luminile, sistemul audio sau cel de climatizare.
Sistemul Full Hybrid, disponibil pe Swace asigură propulsia optimă folosind motorul electric, motorul termic sau pe amândouă în funcție de stilul de condus, pentru pentru a maximiza plăcerea condusului, cu accelerații puternice, liniare dar și cu emisii și consum de combustibil excelente.