news_thumbnail

Suzuki la Salonul Auto de la Paris 2016

July 30, 2020

"Suzuki expune la Paris şi noul SX4, model care a intrat în producţie în uzina din Ungaria în luna iunie şi care este disponibil şi în România începând cu luna septembrie a acestui an.

VÂNZĂRILE SUZUKI ÎN 2016
La nivel global, Suzuki a comercializat în perioada ianuarie – iulie 2016 un număr total de 1.650.000 de unităţi, în uşoară scădere faţă de perioada similară a anului trecut, în special datorită scăderii pe unele pieţe din Asia.

Pe piaţa europeană, vânzarea de autovehicule a avut un trend pozitiv. Vânzările pentru ultimul an fiscal au atins 207.000 de unităţi, ceea ce înseamnă o creştere de 6,2% de la un an la altul. Obiectivul pentru anul fiscal curent este de 232.000 de unităţi, ceea ce reprezintă o creştere cu 12% faţă de anul anterior.

Chiar dacă este un obiectiv ambiţios, vânzările Suzuki sunt conform planului. În perioada ianuarie – iulie 2016, Suzuki a comercializat 133.000 de unităţi, ceea ce înseamnă o creştere cu 13% faţă de perioada similară a anului trecut. Modelul Vitara a înregistrat cele mai mari vânzări pentru Suzuki pe piaţa europeană.

SISTEMUL ALLGRIP
Suzuki a depus toate eforturile pentru a-şi perfecţiona tehnologia 4x4 de la lansarea modelului LJ10, primul vechicul japonez din categoria mini cu tracţiune integrală, propunând modele 4x4 pentru o gamă largă de clienţi, cu stiluri de viaţă variate, capabile să ruleze în condiţii diverse şi să se adapteze diferitelor activităţi.

După numeroase reuşite în direcţia dezvoltării tehnologiilor 4x4, Suzuki a decis să le reunească sub denumirea ALLGRIP pentru a le evidenţia valoarea în faţa unui public larg, incluzând categoriile:

ALLGRIP AUTO, sistemul 4x4 oferă şoferului linişte şi confort în fiecare zi, dar şi în condiţii de carosabil acoperit de polei sau zăpada.

ALLGRIP SELECT, sistemul 4x4 electronic dezvoltat de Suzuki oferă plăcere la volan, linişte şi un consum eficient de carburant, permiţând şoferului să aleagă între 4 moduri de condus (auto, sport, snow si lock), în funcţie de suprafaţa de rulare şi de condiţiile de drum.

ALLGRIP PRO oferă capacităţi off-road pentru a răspunde spiritului aventurier al şoferilor, permiţând acestora să depăşească limitele şi să exploreze necunoscutul, cu un sistem de tracţiune integrală cu angrenaj reductor.

NOUL SUZUKI IGNIS
Suzuki are o tradiţie în dezvoltarea de maşini compacte, unele dintre elementele caracteristice mărcii regăsindu-se pe noul Ignis. Designul exterior minimalist se caracterizează prin prospeţime, iar elementele clasice Suzuki sunt uşor de identificat.

O serie de tehnologii noi, inclusiv o platformă mai rigidă şi uşoară, sistemul SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki), plus motorul 1.2 DUALJET sunt disponibile pe noul Ignis, ceea ce oferă un consum redus de combustibil, fără a face vreun compromis în ceea ce priveşte performanţele tehnice ale noului model.

Sistemul SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) este un sistem hibrid de tip “mild” dezvoltat de Suzuki care utilizează un starter generator integrat (ISG – integrated starter generator), un motor electric şi un pachet de baterii lithium-ion. Acest sistem este optimizat pentru folosirea pe un model compact împreună cu motoarele DUALJET, ceea ce duce la un consum şi mai redus de combustibil.
În Europa, noul Suzuki Ignis va fi disponibil la vânzare începând din luna
ianuarie 2017.

NOUL SUZUKI SX4
Designul noului SX4 este cel al unui crossover ajuns la maturitate. Partea din faţă a fost modificată substanţial şi oferă un plus de masculinitate. Grila radiatorului şi designul farurilor se completează perfect şi scot în evidenţă noua linie de design a modelului, una foarte puternică şi dinamică.

Noul SX4 este disponibil cu trei variante de motorizare, două pe benzină (1,0 l Boosterjet, 1,4 l Boosterjet) şi una diesel (1,6 DDIS).
Noul SX4 este deja disponibil reţeaua de dealeri Suzuki din România.

STRATEGIA ÎN EUROPA
Conform planului de management pe termen mediu anunţat anul trecut, obiectivul de vânzări pentru Europa în 2019 este de 280.000 de unităţi, iar pentru a-l atinge, Suzuki intenţionează să lanseze mai mult de un model pe an pe piaţa din Europa.

Suzuki se va concentra şi pe dezvoltarea sistemului hibrid de tip „mild” SHVS şi echiparea modelelor disponibile pe piaţa europeană cu acesta. Această tehnologie se adresează unui grup variat de clienţi şi corespunde strategiei Suzuki în ceea ce priveşte dezvoltarea tehnologică din următorii ani.

Sistemul SHVS este componenta principală pentru ca Suzuki să reducă emisiile de noxe, dar şi consumul de combustibil pe modelele din noua generaţie."